Heb je vragen? Dat begrijpen we.

Lees hier onder de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Algemene vragen

Wat is Scooter Reparatie Service ® ?

Scooter reparatie Service ® is de begin plek als jij iets aan jouw scooter wilt laten doen. Is je scooter stuk? Of heeft je scooter onderhoud nodig? Hier kom je in contact met een betrouwbare scooter monteur bij jouw in de buurt.

Hoe werkt het?

1. Je geeft aan wat het probleem met jou scooter is. Band lek? Start je scooter niet? Weinig vermogen? Onze monteurs kunnen je met elk scooter probleem helpen!

2. Je geeft je voorkeur voor de datum en tijd aan ons door.

3. Zodra je de het afspraken formulier hebt ingevuld krijgen monteurs bij jou in de regio een melding en kunnen ze de klus accepteren.

4. Accepteert een monteur van jou de door jou ingevulde voorkeursdatums? Op dat moment komt de afspraak tot stand.

5. De monteur neemt contact met je op om de scooter op te halen. Je betaalt vervolgens netjes aan de monteur voor de geleverde service.

Hoe kan ik een afspraak inplannen?

Heel simpel. Bepaal welke service jij nodig hebt, klik op afspraak maken en vul het formulier in.

Waar kunnen onze monteurs jou bij helpen?
→ Scooter reparatie
→ Scooter onderhoud
→ Scooter schade service

Wie zijn de monteurs?

We werken alleen samen met erkend scooter monteurs. Zij hebben allen een officiele KVK inschrijving en betalen netjes belasting. Zo ben jij er zeker van dat je altijd goed wordt geholpen.

Afspraak

Kunnen jullie altijd een monteur vinden?

Doordat er zoveel monteurs bij ons zijn aangesloten kunnen wij vrijwel altijd een monteur bij jou in de regio vinden. Mocht het zo zijn dat er vanwege extreme drukte écht geen één monteur beschikbaar is zullen contact met jou opnemen. Eventueel kan de service op een iets later tijdstip wel worden uitgevoerd.

Wanneer ontvang ik een bevestiging?

Zodra jouw aanvraag binnen is gaan wij direct op zoek naar een geschikte monteur bij jou in de regio. Gemiddeld ontvang je op werkdagen binnen 1 uur een bevestiging. Mocht je vragen hebben over jouw afspraak neem dan contact op met ons.

Wat als ik toch niet kan?

Het is natuurlijk mogelijk dat er iets tussen komt. Wil je dit dan zo vroeg mogelijk aan de monteur laten weten? Waarschijnlijk moet de service alsnog geleverd worden dus handig om de afspraak gewoon te verplaatsen.

Indien jij minder dan 24 uur van te voren een afspraak afzegt zullen wij 1 uur in rekening moeten brengen inclusief de geldende service fee.

Wat als ik ergens ontevreden over ben?
Mocht er iets zijn waar je niet helemaal tevreden over bent kun je contact opnemen met de monteur die jou heeft geholpen. Jullie komen er dan vrijwel zeker uit.

Mocht je iets met ons willen delen dan horen we dit heel graag van je zodat wij de kwaliteit kunnen waarborgen. Bel ons op 31858085124 of mail naar info@scooter-reparatie-service.nl

Kosten & Betaling

Wanneer vind de betaling plaats?

Zodra de service is verricht ontvang je van ons een mail met een overzicht van de werkzaamheden en de betaallink. Je kunt de betaling voldoen via iDeal. Indien je vragen hebt over de betaling adviseren we je altijd om contact op te nemen via 085 – 808 51 24.